חפש בבלוג זה

יום שני, 24 באוקטובר 2011

יום שבת 22/10 ויום א 23/10

היום כבר יום שני 24/10, ואני מסכמת כאן את היומיים האחרונים, והחדשות הטובות הן שגל בריא, וכבר אין לו חום מאתמול.
את יום שבת, 22/10 התחלנו קצת בלחץ. היינו צריכים להחליט האם אנחנו לוקחים את האוטו השכור לאחר החזרת הקראוון, וכמובן, גם להחזיר את הקראוון ולחזור לאזור הזה, אזור דיסנילנד.
הוחלט בסופו של דבר להחזיר קודם כל את הקראוון ואז לבדוק את נושא ביטול הרכב. הייתה קצת בעיה עם ההזמנה של הרכב, אבל לא לקחנו אותו בסופו של דבר. את הקראוון ציחצחנו כמיטב יכולתנו, ורוקנו את כל המיכלים, ותהליך ההחזרה היה פשוט יחסית. חיכינו המון זמן למונית שתחזיר אותנו, אבל בסופו של דבר הגענו בחזרה למלון, שם השארנו את הילדים באחריות שירי, לקראת הצהריים. במהלך הבוקר גל התקשר אלינו (בעזרת שירי, כמובן) והתלונן שהוא לא מרגיש כ"כ טוב. שירי ואני היינו בטוחות שז משהו פסיכוסומטי, כי עזבנו אותם לבד. התברר כי טעינו. ז"א, ייתכן שהוא באמרת חטף משהו קצת פסיכוסומטי, אבל עם חום של 38.2, לא מתווכחים. את היום העברנו גל ואני בחדר, ואורן והילדים הלכו לקראת אחה"צ לפארק דיסנילנד.
כמה מילים על דיסנילנד – המתחם כולו, מסתובב סביב 2 הפארקים של דיסני. פארק דיסנילנד המקורי שהוקם בשנות החמישים, ולא השתנה כמעט עד היום, ופארק הנקרא קליפורניה אדוונצ'ר פארק. הפארק השני הוקם לפני 15 שנה, והוא מכיל את כל הנושאים והסרטים החדשים של דיסני. יש בו גם מתקנים שמתאימים יותר לבני נוער. בין שני הפארקים ובצמוד להם, נמצא רחוב ארוך הנקרא דאונטאון דיסני, ובו חנויות ומסעדות מכל הסוגים והמינים. עוד בצמוד לכל אלו נמצאים 3 מלונות חברת דיסני, כאשר את כל אלו מקיפים עוד רחובות ובהם המון מלונות בכל הרמות והסוגים, חברות השכרת רכב, מסעדות חנויות ומה לא.
המלון שלנו נמצא ממש כמעט מול הכניסה הראשית למתחם הנ"ל, ולכן הוא גם נוח ביותר. בצמוד למלון יש גם כמה מסעדות נחמדות. בתוך המלון בריכה קטנה במרכז. זהו בעצם מגרש חנייה ענק שמקיף אותו בניין גדול ובו חדרי המלון. מאוד אמריקאי – המכוניות צמודות לחדרים.
ובחזרה לדיסני. אורן והילדים חזרו מותשים בסביבות 19:00 בערב, מרוב אנשים שגדשו את הפארק. הם לא נהנו, כי בכל מקום היה צריך לעמוד המון זמן בתור. בקיצור לא יום מוצלח. לגל ירד אחה"צ החום, אבל בערב כשיצאנו לאכול במסעדה קרובה, הוא הרגיש ממש רע, ואורן החזיר אותו לחדר במהירות, כדי לישון. שירי עומר ואני המשכנו לשוטט, ויצא לנו כך לראות את מופע הזיקוקים המדהים לגמרי שסוגר את ערב שבת. זיקוקים שבחיים לא ראינו – לא האיכות, ולא בכמות. עומר שאל אם "הם פסיכים?" – ואמרנו לו שאם כל אדם בפארק שילם על היום הזה מחיר מוזל של 100 דולר ליום (!) הם יכולים להרשות לעצם להרים מופע כזה פעם בשבוע.
כשחזרנו גל ואורן כבר ישנו, אבל אורן קם כדי לחסל את הגלידה הטעימה שהבאנו לו.. לילה טוב!

יום ראשון 23/10
לגל היה חום במהלך הלילה, והוא גם קם עם חום של 38 מעלות. הוחלט כי אורן נשאר לטפל בו, ואני לוקחת את הילדים לפארק יוניברסל. אתמול כבר הזמנו הסעה באוטובוס מאורגן לשם, ויצאנו בשעה 8:00 כדי לתפוס את ההסעה. הנהג של האוטובוס שלנו, החליט שחוץ מהסעה הוא גם נותן לנו סיור מודרך, בונוס, ברחבי הוליווד. הוא עבר איתנו בכמה אתרים חשובים כמו, היכל נוקיה שזה מקום מושבה של קבוצת הכדורסל הלייקרס, היכל המוזיקה שם עורכים את טקס פרסי הגראמי, וגם עברנו ליד בית הכלא, לשם שולחים את כל הסלבריטאיים המתפרעים – להירגע, כמו שהוא אמר. הגענו ליוניברסל ולמודי ניסיון מאתמול קנינו ביוניברסל כרטיס שנקרא "בתחילת התור" – Front of the line Pass –ז"א, שבכל הופעה או מתקן שאנחנו מגיעים אליו, יש לנו כניסה מיוחדת ואנחנו נכנסים ראשונים, לפני כולם. זה היה משמעותי מאוד! לא חיכינו בשום תור, ולכל מה שרצינו נכנסנו מיד, וגם קיבלנו בחלק מהמקומות, את המקומות הטובים השמורים –  VIP, באמת החיים הטובים. כך גם הספקנו לראות את כל מה שהיה כדאי בפארק, וגם לחזור להסעה שלנו בשעה 18:00.

פארק יוניברסל מבוסס כולו על סרטי חברת הסרטים יוניברסל, וחברות ששיכות לה, כמו ערוץ הילדים ניקולודיאון. כך שנכנסנו לכל מיני מופעים כמו של הסימפסונים, שההי בעצם מסע ברכבת הרים וירטואלית לגמרי, ומצחיקה בטירוף. כך גם המופע של שרק, שהוא כולו סרט בתלת מימד. המופע המבוסס על טרילוגיית הסרטים של ארנולד שוורצנגר, "המחסל", היתה כבר שילוב של שחקנים, אפקטים, וסרט תלת מימד. כאן גם נתנו לכל מי שקנה כרטיס וי.איי.פי, להישאר ולשוחח עם השחקנים ולקבל הסברים על איך שכל המופע נעשה. נחמד מאוד היה גם לראות את "ויסטריה ליין", מהסדרה עקרות בית נואשות. בקיצור, הכול מהסרטים.

הנסיעה בחזרה כבר הייתה בשקיעה, ולקחה קצת יותר זמן.
בזמן שעשינו חיים ביוניברסל, גל השתפר מאוד והלך לבלות קצת עם אורן. בדאונטאון דיסני הם נכנסו לחנות שהיא גם סדנא לבניית מכוניות, ובנו מכונית מרוץ על שלט. גל כמובן, היה מרוצה מאוד ומכיוון שגם ההרגשה שלו השתפרה וירד החום, אורן לקח אותו לבריכה, ולארוחת צהריים של פיצה. נקווה שכך זה יישאר..
בערב, הלכנו לאכול עם גל ועומר, ושירי שהייתה עייפה, נשארה בחדר. אל תדאגו הבאנו לה המון אוכל.
היום זה יומנו האחרון כאן, ומחר כבר מתחילים לנסוע הביתה.....

תגובה 1:

  1. 100 דולר?! לאדם?!
    אני חשבתי לקחת את הקטנטן שלי בחודשים הקרובים, אבל זו פשוט הוצאה מטורפת!
    רק היציאה מהמפה של הארץ זה חור בכיס עם מחירי הטיסות, אז 100 דולר? אני מניחה שעוד יש שם דברים נוספים בתשלום כמו אוכל ומתנות.. מוגזם ממש.

    השבמחק