חפש בבלוג זה

יום חמישי, 20 באוקטובר 2011

לואיג'י ועגבניות עיראקיות

יום רביעי 19/10
רעש רקע של המכוניות מההיי-ווי הסמוך למקום בו ישנו, העיר אתי מוקדם. את הבוקר התחלנו במרכז הקניות הקטן בו פשוט עצרנו לישון בלילה הקודם. אורן ואני פשוט התיישבנו בקבינה, התנענו והמשכנו את דרכנו לסאן דייגו. זה יהיה המקום הדרומי ביותר בו נהיה. זה גם המקום הדרומי ביותר בקליפורניה..
הבוקר היה אפרורי וערפילי, וקיווינו שבמהלך הבוקר הוא יתבהר. זה לא קרה. הגענו לסאן דייגו בסביבות 9 בבוקר, ומיד התייצבנו בפארק הקראונים שהזמנתי לנו יומיים קודם, שנמצא ממש במפרץ היפה הנקרא מישן ביי ( Mission Bay ). אבל האמריקאיים כמו אמריקאיים, עובדים לפי הספר. אי אפשר להיכנס למקום שלנו, למרות שהוא פנוי אלא אם כן נשלם על הלילה הקודם. בשביל מי שבאמת ישן את הלילה הקודם שלו במגרש חנייה זה קצת הרגיז אותנו, אבל לא התווכחנו, ויצאנו לפארק שממול, ושם (בחנייה) הכנו לעצמנו ארוחת בוקר מפוארת. בשעה 12:00 חזרנו לפארק הקראוונים, החנינו, והתחלנו בסדרה של מקלחות לכולנו. כמובן שאני ניצלתי את הזמן לכמה מכונות כביסה...
לאחר שנחנו קצת יצאנו לקראת אחר הצהריים לסיור לאורך החוף והטיילת של מישן ביי. מקום שכולו מכוון לימים של קיץ, ולספורט ימי. המון מסעדות ובתי קפה, וגם כל מיני חנויות של ציוד גלישה וצלילה. רואים שבקיץ כאן שוקק חיים, אבל עכשיו היה יחסית שקט. כולם כבר התחילו להתלונן על רעב, אז נכנסנו למסעדה איטלקית שהומלץ עליה במדריכים "לואיג'י". מסעדה חמודה עם אוכל איטלקי מצוין, ומנות מפלצתיות. אפילו גל חיסל את חצי הפיצה שלו. עומר טוען כל הזמן שלבולונז או לכדורי הבשר, אין טעם כו בבית: " זה טעים, אבל שונה". ברור שזה שונה, זה לא הבית..
לאחר הארוחה, יצאנו להמשיך בטיולנו וגל ביקש לשכור אופניים ולעשות איתם טיול. כולם, חוץ ממני, לקחו אופניים ויצאו לטיול קטן לאורך הטיילת. אורן בשלב הזה שמח מאוד שאין הרבה אנשים, כי עומר – למרות נסיונו הלא רב על אופניים (הוא לא רוכב הרבה כמו שירי וגל) – התעקש לרכב קדימה במהירות כשהוא כמעט מתרסק על כל מיני אנשים. הכול היה בסדר, וכולם שבו בשלום. בזמן הזה רכשתי לאורן עוד 2 חולצות טריקו מדליקות, וגם כמה עגבניות בחנות של איזה עיראקי זקן. שמעתי אותו מדבר עיראקית עם מישהו, והייתי חייבת לשאול אותו מאיפה הוא.
חזרנו לקראוון ואילתרנו ארוחת ערב קלה (לואיג'י עוד ישב לנו על הבטן..), הילדים ראו סרט, ובעשר הכרחנו את כולם ללכת לישון...לילה טוב!