חפש בבלוג זה

יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

להתראות לאס ווגאס

יום שלישי 11/10, יום אחרון בלאס ווגאס. היום התחיל בתקלה לא כ"כ נחמדה. כולם עדיין ישנו,  החלטתי להיכנס למקלחת המפוארת שלנו ולחפוף ראש. תוך שתי שניות מצאתי את עצמי עם הרבה סבון על הראש, ובלי מים חמים. לא נלאה אתכם, אבל לקח להם יותר משעתיים לתקן את התקלה... כך שהיציאה שלנו מהעיר התעכבה גם היא.
ארגנו את כל הציוד והעברנו אותו לקראוון. שלום, בית! חזרנו אליך. יצאנו לסיור אחרון בעיר, וביקרנו במלון וונציה, The Venetian. מלון עם תעלה במרכזו, ובה גונדולות שטות. כמובן, שהכול סביב ההימורים והקניות, איך לא. אנחנו מחליטים ללכת לאכול ארוחת צהריים, ומיד לצאת מהעיר.
פנינו מועדות היום לאזור של פארק ציון שמדינת יוטה. המרחק הוא 3 שעות נסיעה, ובדרך נעבור גם בחלק קטן של אריזונה. יש לנו עוד משימת הצטיידות, והיא כבר תיעשה בדרך. באמת אנחנו עוצרים באיזשהו מקום שנראה לנו נידח, אבל יש להם וולמארט בגודל של עיירת כורים קטנה. אורן ואני ביחד ממלאים עגלה בהמון אוכל (שיחזיק אותנו ליומיים-שלושה מקסימום).
מגיעים בערב, בחושך מוחלט לעיירה שנקראת הוריקן, אני רק מקווה שאין כאן הוריקנים. ומארגנים ארוחה והולכים לישון. מחר נדווח קצת יותר לעומק. חג סוכות שמח!
אני מעדכנת כרגע גם פוסטים קודמים, ומוסיפה תמונות - אז תבדקו!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה