חפש בבלוג זה

יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

עברנו את אוגוסט ו..הופ אנחנו בספטמבר!

אז זהו, עברנו את אוגוסט שהיה חם מאוד מכל הבחינות. לא הרבה התקדם בחודש האחרון מבחינת הנסיעה, כי היינו טרודים יותר מידי בעבודה ובענייני החופש הגדול. אבל מיד כשהתחיל ספטמבר "נפלה" עלינו ההבנה, שזהו זה - הטיול מתקרב ויש עוד המון דברים קטנים וגדולים שצריך להכין.
אתמול פיניו מקום למעלה בחדר העבודה והתחלנו להניח בו את כל הדברים לנסיעה: תיקים, חומרי יצירה ופנאי שכבר הוכנו, מגבות מיוחדות שקניתי בהמלצתו של דוד פרנקל מהפורום, ועוד ועוד הדברים נערמים..
חשבתי, די מזמן - על שיטה שתעזור לי לארוז את הבגדים והחפצים של כולם, כך שהם גם יפוזרו בכל התיקים - מחשש לאובדן של תיק אחד, שלא יהיו בו כל הבגדים של אחד מאיתנו - אבל שיהיה לנו גם קל כשנגיע לארגן בחזרה את הכול בנוחות.
בקיצור, הכנתי שקיות בצבעים שונים: לגל בצבע צהוב, לעומר כחול, לשירי סגול, וכן הלאה.
אני מקווה שהרעיון יתגלה כחכם ולא כבאלאגן נוסף...
דבר נוסף הוא שהחלטנו בכל זאת ללון בלאס וגאס במלון למשך שני לילות, והזמנתי את מלון דזרט רוז. מלון סוויטות נוח שנמצא קרוב לסטריפ, במרחק הליכה של דקה אחת. המלון הוא ללא קזינו, ויהיה לנו בו סוויטה שהיא דירה עם שני חדרי שינה. קצת מנוחה מהצפיפות של הקראוון. אולי זה לא יפריע לנו לחיות בקופסה במשך חודש, אבל להיכנס למלון מאוד מרווח ונוח זה יהיה כיף בכל מקרה.
זהו בינתיים, עוד עדכונים בהמשך הימים הקרובים.

תגובה 1:

  1. היי, אחלה של בלוג.
    תכנני בשבוע האחרון לאסוף מקסימום כביסה, לשלוח לכביסה במלון . עולה כסף, אבל שווה לחזור הביתה בלי ערמות של ...גם ככה יש המון מה לסדר כשחוזרים.
    זה נראה קרוב אבל מגיע מהר..
    נשיקות

    השבמחק