חפש בבלוג זה

יום חמישי, 21 ביולי 2011

היה או לא היה - הסיפור על הזמנת מקום ביוסמיטי

ובכן לפני 4 חודשים (בערך) התחלתי לברר על היכן כדאי לישון בפארק הלאומי ביוסמיטי.
לידיעתכם, מטיילים שם בכל שנה בערך 3.5 מיליון תיירים, ומקומות חניית הלילה לקראוונים, הם כמה מאות ספורות. אז כמובן שלא כולם מגיעים בקראוון, אבל עדיין יש מקומות טובים שהם מבוקשים מאוד.
לקח לי זמן להבין איך מבצעים את ההזמנה (דרך האינטרנט או בטלפון) ולקח לי עוד קצת זמן להבין מתי בדיוק עושים את זה. ואז הבנתי שאצטרך לשבת מול המחשב החל משעה 17:00 בדיוק ביום א' 15/5. לאחר קריאת המון מידע באתר למטייל מאנשים שכבר עשו זאת, התחלתי למפות את הפארק כדי להיות מוכנה עם המידע המדויק ולא לפספס. רשמתי לי כמה שבועות קודם ליום ההזמנה את הסייטים המועדפים עלי: קרוב לנחל, קרוב למרכז הכפר, לא קרוב מידי לשכנים וכ"ו, וחשבתי שאני מוכנה...
באותו יום התיישבתי ליד המחשב כבר ב-15:00, אבל הבנתי שהאמריקאים מסודרים מאוד. הם יפתחו את האתר להזמנות בדיוק ב-17:00. הכנתי לי קפה, ירדתי ועליתי במדרגות עוד כמה פעמים, קיפלתי כביסה.
בשעה 16:59, מיקמתי את עצמי מול הדף המתאים, ולחרדתי – בשעה 17:00 בדיוק! – כל הסייטים שרציתי החלו להיעלם ולהיתפס על ידי אחרים!
ברוב יאוש הזמנתי את מה שהספקתי, ומרוב לחץ אף הזמנתי שני מקומות!
אז שלא תבינו לא נכון, הזמנתי סייט שמתאים לקראוון שלנו C30, והוא במיקום לא רע בכלל, אבל זה לא מה שתיכננתי.
איזה לחץ! זה היה ממש כמו בריצת מרתון. באתר למטייל אפילו קראתי על משפחה שהקימה חמ"ל עם שני מחשבים וכמה טלפונים ובסוף לא השיגו מקום! טוב, נדמה לי שהם חיפשו מקום לאוגוסט – ואז זה באמת טירוף, כי גם האמריקאים בחופש. אנחנו נוסעים בתקופה שהיא כבר לא High season.
אז זהו, כרגע יש לנו 2 סייטים, ואני אצטרך להתקשר לשם טלפונית ולבטל את אחד מהם...
והנה גם תמונה של הסייט שלנו, לאחר שנהיה שם נכין משחק של מצא את ההבדלים:
* ודבר נוסף, היום פרסמתי את הבלוג שלי לכמה חברים ובני משפחתי, זה עדיין לא הקהל הרחב - אבל בעצם זה מיועד בעיקר אליהם, כך שזה הזמן להתחיל לכתוב ברצינות.
מי שמעוניין שיירשם לפוסטים, ויקבל עדכונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה